tisdag 17 november 2009

Joakim Skyllberg


1. Namn:
Joakim Skyllberg
2. Födelsedatum:
27 mars 1990 (19 år men fyller 20 i mars)
3. Var bor du?
Karlskrona
4. Vad läste du på gymnasiet?
Konditori/bageri
5. Har du syskon/hur många?
En Syster
6. Bästa årstid:
Sommar!
7. Bästa bok jag läst:
Är dålig när de gäller böcker
8. Det bästa jag vet:
Spela dator
9. Det värsta jag vet:
Småkryp
10. Älsklingsrätt:
Äter ALLT
11. Min idol:
Tullman (Klass kamrat under gymnasieåren)
12. Fritidsintressen:
Datan, Fiska, Vänner.
13. Favoritfilm:
Kickboxer 1,2,3,4,5
14. Jag vill bli:
Kock
15: Två-tre meningar om varför du valde att vara med i utbytet:
Jaa..mest av allt va det för det är en ny sak i livet att prova på, Och jag nappade direkt på när jag såg att de va Thailand de va till, sen blev de bara bättre när jag fick veta vart i Sverige -Åsele- :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar