tisdag 17 november 2009

I brevlåda nära dig nästa vecka...

Nästa vecka kommer en artikel om vårt spännande utbyte finnas med i Lokaltidningen - en produkt från Västerbottningen. Den delas ut gratis till alla hushåll i Åsele så håll extra utkik efter det!

Och på en radiostation när du minst anar det...
Var förbi vävstugan (fantastisk lokal i Åsele med massor av vävstolar som folk får boka in sig på och väva) igår också och när jag steg in där och presenterade mig sa dom två som satt där och vävde att dom hade full koll på mitt projekt. Dom hade nämligen sekunden före jag steg in hört P4-inslaget med mig på radio. Vilket kul sammanträffande!

1 kommentar:

  1. Hej Jonathan! Vill bara skicka en hälsning till dig och säga att jag är grymt imponerad över ditt arbete med denna blogg. Jag är en tidigare deltagare av SWY Thailand 2008 och bodde i Tärnaby-Chiang Mai under mitt utbyte! Kommer bli sjukt kul att följa er resa, speciellt med så många uppdateringar! Jag är säker på att du kommer att vara en fantastisk handledare! Kämpa på! Kramar från Rebecca
    http://rebeccaas.blogg.se/

    SvaraRadera