tisdag 17 november 2009

Ingrid Odevall



1. Namn:
Ingrid Odevall
2. Födelseår:
6 januari 1990 (fyller 20 i januari)
3. Var bor du?
I en lägenhet i Linköping
4. Vad läste du på gymnasiet?
Jag läste ett samhällsprogram med en tvärvetenskaplig inriktning vilket innebar och diskussion var lite nyckeln till lärandet. Vi läste även i teman där vi tvärsade vara ämnen och kopplade ihop de till varandra.
5. Har du syskon/hur många?
Jag har en lillebror som är 17 år och heter Martin
6. Bästa årstid:
Jag insåg i år att jag tycker väldigt mycket om hösten
7. Bästa bok jag läst:
Påven Johanna
8. Det bästa jag vet:
Skratta!!!!!
9. Det värsta jag vet:
Orättvisa
10. Älsklingsrätt:
Potatisgratäng (mmmmm)
11. Min idol:
Hm denna är svår, men som den inbitna linköpingsbon jag är får jag säga Lars Winnerbäck. lyssnar mycket på Håkan Hellström och Timo Räisänen också.
12. Fritidsintressen:
Jag sjunger mycket och spelar lite piano och gitarr. Annars tycker jag det är väldigt kul att spela spel.
13. Favoritfilm:
Denna är också svår. Men jag skulle säga vänner för livet (rain over me, som den heter på engelska)
14. Jag vill bli:
Stor.. Ne jag vet inte vad jag vill bli än. Kanske kommer jag veta det efter utbytet.
15: Två-tre meningar om varför du valde att vara med i utbytet:
Jag valde att söka och vara med i utbytet främst för att jag vill utvecklas som person och komma ut på äventyr. Kultur och kulturskillnader är också något som intresserar mig. Jag ser det helt enkelt som en enorm möjlighet att lära mig en massa om människor och världen, samtidigt som det ger mig en ny stor erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar