lördag 21 november 2009

Hej till er som träffade mig i fredags

Tänkte bara säga hej till er som jag fick träffa på mingelkvällen. Jag hade blivit inbjuden av kommunalrådet att berätta om utbytet vilket jag vill tacka Bert-Rune för att jag fick göra. Tyckte det var en riktigt trevlig kväll och speciellt trevligt att träffa er alla.

På förmiddagen igår hann jag göra en broschyr om att ta emot två ungdomar (18-23 år) på sin arbetsplats. Dom delades ut så jag hoppas några av er hann kolla igenom den.

Hoppas att några utav er skulle tycka det vore roligt att samarbeta med två utav våra ungdomar tre dagar i veckan (oavlönat)! Några arbetsplaceringar är redan klara men några kvarstår så se till att ta chansen att få bli involverad i detta härliga utbyte.

Vi får väl helt enkelt höras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar