måndag 1 mars 2010

En dag pa havet i Phang-Nga bukten


Josefine och hennes parkamrat Hanami gjorde ett suverant jobb med att fixa utflykten till Phang-Nga bay och James Bond Island pa deras utbildningsdag. Helt magiskt vackert!


Jag och Josefine njuter av solen och havet


In i mangroveomradets kanaler


Pa Koh Panyi - ett samhalle som byggts pa trapalar i vattnet utanfor en klippa i havet



Vi akte i tva longtail batar och har ar en utav dom


Skulle jag passa som James Bond kanske?


Har spelades James Bond-filmen "Man with the Golden Gun" in 1974 med Roger More och Britt Ekland


Fyra glada tjejer vid vart lunchstopp


Bl.a. stannade vi vid nagra helt fantastiska grottor





Emma J. posear i grottan


Spraklektion och samtal under en klippa


Emma J. ormtjuserskan


Ormen


Orosmoln skapade ett vackert landskap pa eftermiddagen

2 kommentarer:

  1. du James Bond.... ahum.... kanske,
    om jag skulle känna dig bättre skulle jag säger nej glöm det, stanna som CIU handledare :-)))

    Christien

    (du förstog att jag kunne inte låta bli det ;-) )

    SvaraRadera
  2. Hehe... :)

    / Jonathan

    SvaraRadera