tisdag 16 februari 2010

Roliga lekar



Pai och Andrea gjorde tva roliga lekar pa sin utbildningsdag som jag kan tipsa om (Johan och Karin i Indien kanske vill kora den med sina grupper och Ida i Nong Khai, Thailand)..

Tva personer knyter varsitt band kring sina handleder och ser till att sitt band hamnar last bakom sin kamrats band (om ni forstar vad jag menar). Sen ska man ta sig ur dettta. Testa och se om ni kan losa den.. Om inte far jag visa nar vi ses.. Eller for er andra som jag kanske inte kommer traffa och vill veta hur man loser ut sig sa far ni maila mig helt enkelt :)



Sen gjorde dom en till ovning med varsin remsa band som man ska knyta utan att slappa andarna medans man knyter bandet. Later enkelt men gar enbart att gora pa ett satt.. Klurig! Testa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar